Gelako talde guztiek aztertuko gidaliburu eta
jardueren analisia ezagutu ondoren, guk aztertukoa ahozkotasuna nahiko lantzen
zuela ikusi dugu. Hala ere, gure
gidaliburuaren puntu ahulenak eta beste gelakideen azterketak kontuan hartuz hainbat
ondorio orokor atera ditugu.
Jarduera edo gidaliburu gehienek ahozkotasuna
lantzen badute ere ahozkotasunaren ez dute era egokienean egiten, dena oso
mugatuta dagoela esan genezake. Lantzen den komunikazio kasu gehienetan
irakasle- ikaslearen artekoa da eta ez da ikasle- ikasleen artekoa komunikazioa
sustatzen.
Gainera, ahozkotasuna, askotan, egunerokotasuneko
gauzetan baino ez da lantzen eta ez da kontuan hartzen oso garrantzitsua dela
haurraren garapenerako eta ikasketa prozesua errazteko.
Dena den, esan beharra dago irakaslearen
arabera gauzak asko aldatzen direla eta jarduera bat asko aldatu daitekeela
egiteko moduaren arabera.
No hay comentarios:
Publicar un comentario