martes, 16 de octubre de 2012

IRAKASLEAREN GIDALIBURUA


Zer aukeratu dugu?
Urtxintxak daukan Haur Hezkuntzako 3 urteko irakaslearen gidaliburua aztertu dugu.



Nola lantzen da ahozkotasuna?
  • Gaitasun motak atalean jarduera gehienetan gaitasun komunikatiboak lantzen dira, beraz, gidaren helburuetako bat ahozkotasuna lantzea dela esan dezakegu.
  •  Ipuinak, abestiak, olerkiak eta antzerkiak lantzen dira, ahozkotasuna lantzeko jarduera egokiak.
  • Haurraren parte- hartzea sustatzen da.
  • Ekintza edo gai batzuk aurrekoekin harremanean jartzen ditu galderen bidez edo/ eta haurren aurrezagutzak kontuan hartuz.
  • Taldetan asko lan egiten da eta hori haurren arteko komunikazioa lantzeko baliogarria da.
  • Baliabide desberdinak erabiltzen ditu haurrak motibatzeko: cd -ak, horma irudiak, jantziak … .


Balorazioa:

Metodo hau  nahiko egokia da ahozkotasuna lantzeko, ikuspegi komunikatiboa  erabiltzen duelako. Ikusi dugunez, baliabide eta jarduera nahikoak eta egokiak erabiltzen dira haurren motibazioa sustatzeko ahozkotasunari dagokionez.

Taldeko batzuk metodo hau nola lantzen den ikusteko aukera izan dugu eta ahozkotasuna lantzen dela ziurtatu dugu.

Dena den, eta metodoa ahozkotasuna lantzeko nahiko egokia bada ere, moldatu beharreko hainbat gauza ikusi ditugu. Alde batetik ikasle-irakasle-ikasleen arteko komunikazioa lantzen da batez ere, ikasle-ikasleen artekoa haurren esku utziz.

Gainera nahiko gidatua dago dena eta, horren ondorioz,  haurren erritmoak ez dira errespetatzen ezta haien interesak ere ez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada